listan över 2008!

NU KOMMER LISTAN JAG PRATADE OM!

plussidan av 2008:
* koster helt klart!
* thailand som var underbart!
* västerås!
* landet med bästuws!
* serien har gått bra, om det räknas xD
* har ju fyllt härliga femton år!
* alla högtider, typ julen, påsken, you name it ;)
* har fått fett bra kontakt med människorna i klassen!
* alla minnen med handbollsschixen!
* alla knasiga stunder med bästavän!
* alla kompisar, både nya och gamla!
*
har säkert missat massa så remind me !

minussidan av 2008:
* morfar dog, miss you!
* zimba dog, rest in peace!
* charlotta fick beskedet bröstcancer!
* jag sänkte mig i so!
* har inte tagit så mycket tid till att umgås med kompisarna, all tid har jag behövt plugga!
*
sen finns det ju massa saker som man kan förbättra till det här året men det blir nyårslöften, dom yttrar jag däremot inte här ;)

HOPPAS ALLA HADE EN TOPPENBRA NYÅRSAFTON! MIN KVÄLL VAR PERFEKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0