brrr...

usch och fy för att behöva gå hem från simhallen i tolv minusgrader bara för att man precis missar bussen och mammsen är på stallet. jag vet precis hur det känns och jag gör inte om det, verkligen inte !
en promenad i den temperaturen är inget att rekommendera. det slutade liksom med att jag inte kände av mina fingrar, asså det var galet och jag är helt allvarlig. sen det där med att läpparna frös och att benen kändes som isklumpar var ju inte så jättefarligt, det har man ju varit med om förr, haha ! xD jag kan ju defenitivt säga att det där extra långa och varma duschen var efterlängtad när man kom hem. ska sluta klaga men det här var en sån där en gång, aldrig mer grej, neverever!

menmen, nu ska jag ta och läsa om den supersmarta filosofen descartes, ska bli intressant, efter det väntar sängen. anledningen till att jag pluggar hyfsat sent är för att jag vaknade sent imorse och är utvilad. sen brukar ju faktiskt inte första skoldan vara så ansträngande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0