äntligen igång !

hemma från yttligare en match, den här gången mot aik, tyvärr så förlorade vi med några få bollar i slutet men vi kämpade på bra och värt att notera är att dom var två år äldre, höhö ! xD jag är iaf nöjd med min insats och det känns underbart att ha spelat första matchen nu efter jul :D
har inte så värst mycket att säga om dagen och jag tänkte krypa ner i sängen nu istället för att sitta här och göra ingenting ! jag behöver dessutom sömn, imorse så försov jag mig nämligen men hann göra mig iordning på fem minuter och nej jag skojar inte ! det va hur coolt som helst, haha jossan är för en gångs skull inte seg ! heja mig !

puss och hej leverpastej ;D
jooossan !
 
(måste bara tillägga att jag blev väldigt glad över alla kommentarer som trillat in, keep on going !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0