söndag

spelade ju match imorse, tidigt! den gick...njaa...vi spelade inte alls bra men vi vann och det är det viktigaste trots att det var med nöd och näppe. har iaf precis hunnit duscha och har bestämt mig för att göra den här dagen till en "jaggörprecissomjagvillutanatthanågramåstendag", lite plugg kommer jag väl behöva klämma in men annars ska jag knarka film och bara ta det lugnt. min kropp är totalt utpumpad efter alla matcher och träningar i veckan. jag behöver vila!

kanske inte blir så jättemkt blogg idag men ni får stå ut ;)
puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Ska du spela i morgon?<3

2009-02-08 @ 20:41:27
URL: http://elinakerstrom.blogg.se/
Postat av: linnns

sv: Haha taack ;)

2009-02-08 @ 21:38:45
URL: http://linnns.blogg.se/
Postat av: den så kallade mandut

när kommer ilderna upp från i fredags upp då? både här och på facebook :O <3

2009-02-08 @ 23:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0