läängtar

underbart, klockan är fem över tio och det är snart fredag and I like it. Helgen är redan fullbokad som vanligt, aldrig får man vila, haha. Nej men min planering ser ut ungefär så här:

Fredag: sova hos Anna Lundquist och ha det grovt mysigt, kommer bli megakul eftersom att det var typ 10000 år sedan vi gjorde något sånt sist (;

Lördag: ska vara med bästavän och bara prata i massor, kommer säkert bli lite film och sånt också + shopping som är ett MÅSTE, har typ panik för jag har iiiinga kläder i garderoben, därför är det dags att fylla på lite (; det kommer iaf bli jättemysigt för det var alldeles föör länge sen vi sågs så det är verkligen dags nu, övernattning ingår (;

Söndag: eventuellt match med 92orna mot Rimbo, känns som det inte inte kommer gå speciellt bra eftersom Rimbo ligger först i serien men om inte annat är det ju alltid roligt med handboll (; Efter matchen ska jag nog ta det lugnt och plugga lite om jag orkar, men som sagt .. bara om jag orkar (;

hoppas ni får ha det lika bra som jag (;, smaack J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0