klaant!

haha, skulle ta bussen till träningen idag och var verkligen tvungen att skynda mig för att hinna, i sista sekunden får jag på mig jackan och kan springa till bussen, jag känner mig fett stolt över att jag hinner och när jag kommer fram kollar jag på klockan, den står på 16.57 och nästa heltal är ju 17.00, det konstigaste var att träningen inte börjar förrän 18.15, jag var tvungen att tänka efter ett bra tag men kom slutligen fram till att jag hade tagit bussen en timme för tidigt, hahah snacka om irriterande. Menmen, som tur va hade jag med mig spanskaböckerna så jag satte mig och pluggade lite i hallen och pratade med 92orna som skulle spela match så det löste sig iaf (; träningen gick bra förutom att jag kände av förkylningen lite på fysen fast det gick över sen, men nu ska jag hoppa in i duschen och sen avsluta min matteläxa (; 
love from J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0