i'm back on track

förlåtförlåtförlåt för jättesen uppdatering! jag har ju som ni kanske vet varit uppe på landet och där uppe hade jag inte tillgång till internet, sen direkt när jag kom hem åkte vi till familjen Holm och åt middag (kom hem sent, hann inte blogga) och igår var jag med Anna hela dagen efter skolan och pluggade sen vare träning, kom hem sent då också och hann heller inte blogga då. Men nu är jag tillbaka (;
Om jag ska sammanfatta hela helgen med endast tre ord blir det underbart, plugg, urnsättning, mer behöver jag inte säga (;
Veckan dåra behöver jag inte heller säga så mkt om egentligen för det har inte hänt nåt speciellt men jag gör en kort sammanfattning även där, hade matteprov igår som gick sådär och so-prov idag som inte heller kändes så bra. Asså jag var ju väl förberedd och sådär men jag kände inte att jag fick fram det jag ville + att jag kom på massa saker efteråt som jag hade velat lägga till. Menmen, det blir som det blir med det.
Ska bara göra sista inlämningen för veckan nu, sen är det looov !  Puss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0