helgen

förlåt för sen uppdatering men det har varit full rulle hela helgen så jag har inte hunnit med bloggen.
 Men en kort sammanfattning av helgen; Fredagen slutade med att Louise också kom till Anna och vi kollade typ på film och gick till vaxmoraskolan och träffade några. Vi blev vääldigt chockade över att det ens var några där eftersom att det typ är det tråkigaste stället ever, menmen det va najs iaf. Senare på kvällen tittade jag och Anna på camp rock men orkade inte se hela så vi gick och la oss.
Efter en skön natts sömn var det bara att gå upp och göra sig i ordning för dagens aktiviteter. Vi tittade klart på camp rock och gick sedan till bussen, mötte upp Louise på bussen för f'ärd mot Täby c där det skulle utföras shopping, wiie (: vi var typ inne i varenda "vanlig" butik men hittade absolut INGENTING, modet är såå konstigt just nu. Eller det passar bra på vissa men inte mig, vi tog en liten paus på espresso house och fortsatte därefter jakten på lite kläder. Hittade som tur var iaf lite saker under dagen, efter en lång dag full med shopping började vi röra oss hemåt och tog en sväng förbi godisbåten, men när vi skulle ta bussen hem visade det sig att det var en timme tills nästa buss gick så pappsen kom och hämtade oss (aa) =) det va iaf en riktigt mysig lördag som innehöll mkt praaaat.
söndagen skulle ha börjat med handbollsmatch men eftersom att jag försov mig och hade ont i halsen blev det inget spel för mig. Jag tillbringade istället dagen med familjen ute i skogen med svampplockning, korvgrillning och täby c, det va jäättelänge sen vi gjorde någonting sånt så det var toppen.
men ska va med Julia nu, puuss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0