fuck, snart är lovet slut

trots att man får ångest så fort man tänker på att det underbara höstlovet snart är slut så måste man ju försöka tänka lite positivt och verkligen göra någonting roligt dom sista dagarna. Jag till exempel, ska tillbringa morgondagen med mamma och lil'sis på stan med shopping, bio, café och lunch/middag, efter kanske vi åker hem till familjen Holm och spenderar natten där. Kan det bli bättre?

Dessvärre kommer det inte bli alls lika kul på söndagen eftersom att jag inte har varit klok nog att planera mitt plugg, så typiskt mig. Jag skjuter alltid upp allting när jag är ledig. Men jag har faktiskt blivit bättre under veckorna i skolan men nu under lovet har det varit så mkt annat som har varit roligare och då "råkar" läxorna komma i kläm. Menmen, detta innebär att jag måste göra söndagen till en "anti-kompisdag" och istället sticka ner näsan bland alla inlämningar och mattetal. Så går det när man inte planerar speciellt proffsigt men det är smällar man får ta och jag ångrar ingenting. Att ha fått träffa alla underbara människor som jag har fått turen att göra under lovet är värt så himla mycket mer än ruttna gamla läxböcker, blääh! HAHA.

Nu är det time for bed för min del för en prinsessa kräver sin skönhetssömn för att kunna spendera så mycket pengar som möjligt så sov gott underbara människor så ses vi imorrn då ni förhoppningsvis får se mina fynd och min tuffa haircut, mahaha J <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0