frisk igen (;

Idag när jag vaknade var halsontet helt borta, jag var pigg och taggad på skolan. Första lektionen var egentligen no och började tio i tio men eftersom att jag hade möte med syon så var jag där redan tio över nio, mötet gick bra och vi pratade mest om vilken linje, skola och inriktning jag skulle gå och eftersom jag har handboll som intresse kollade vi på skolor med handboll som inriktning, menmen, har inte fattat nåt beslut än på långa vägar och lär inte göra det förrän i sista sekund, men thats the way i am (;
resten av skoldagen gick också bra, vi hade föreläsning på son så det var chill att bara sitta och lyssna, slutade fem i två vilket också va najs, men jag hade utvecklingssamtal och åkte bara en snabbis hem för att hämta några papper. Utvecklingssamtalet gick också toppen, det enda mål jag har till nästa ggn är att försöka behålla mitt betyg i so, allt annat såg bra ut.
Eftermiddagen avslutades på waynes coffee i stinsen där jag tog en fika med pappsen, resten av kvällen ägnar jag åt läxor och inlämningar, adios J
                                     

                                             



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0