big surprise

eller inte xD det blev inte riktigt som vi hade planerat, robin blev typ sjuk men istället så blir det jag jenny corre och ev. louise som antagligen träffar några andra under kvällen (; kommer nog bli bra tillslut iaf, men man vet aldrig. Det kommer iaf bli mysigt att få träffa corre igen eftersom att hon har varit ända borta i åre. Menmen, vi skulle träffas ungefär runt sex så vi får se vad som händer därefter (;
Under dagen har det faktiskt inte hänt så mycket. Har iofs varit väldigt duktig eftersom att jag och sis fick värsta rycket att städa hela huset. Anledningen till att vi gör det är att det är så himla uppskattat här hemma av mamma. Hon jobbar massor och tycker det är underbart att komma hem till ett städat hus. Vad gör man inte för lilla mamma ? Men jag vet att det lönar sig i längden och jag kommer ju trots allt få en moppe av henne när jag fyller år, tihi :D

ni får ha det megabra så hörs vi säkert senare, tjing J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0