NO computer

Va knappt inne någonting på datan igår och skrev därför inget referat om matchen, känner dock inte att det är nödvändigt att göra det nu heller så jag skippar det (;

 men iaf, kom nyss ut ur duschen och funderar på att fortsätta läsa min "bok" från so:n "Om detta må ni berätta", den handlar om förintelsen, behandlngen av människor och massa annat intressant skit (; har prov på förintelsen tisdag nästa vecka så det är bäst att jag läser ut den så snabbt som möjligt. Jag har ju tyvärr en förmåga att somna när jag läser böcker men jag ska försöka hålla ögonen öppna just ikväll, go jossan (:

Ska nog ta tag i min läxläsning nu men ska inte sitta uppe alltför länge för imorrn är det gymnasiemässan och den behöver jag samla kraft till, mycket kraft! Kan bli rätt så ansträngande för skallen och jag kommer nog få ganska stor ångest igen över vad jag ska välja, fast det kan ju kanske iofs vara så att jag får en klarhet i vad jag ska välja och det är ju positivt, väldigt positivt (;

vi hörs säkert inge mer ikväll men ni får ha det så bra tills imorrn och tagga för då är det fredag och en jossan med huvudet fullproppat med gymnasieinformation anländer. Det kommer säkerligen bli massa tankar som skrivs ner här på bloggen och ni behöver ju inte läsa om ni inte tycker att det är intressant, bara så att ni vet, höhö xD SO LONG PEOPLE (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0