hjäälp! xD

skoldagen idag har varit superbra (; började kvart i tio med slöjd som va jättechill, najs najs. Sen vare typ lunch och efter det spanska, matte och idrott. Inte speciellt ansträngande direkt. På spanskan fick jag prata med min lärare och vi gick igenom provet typ, hon sa att jag ligger jättejättebra till och det enda jag behövde tänka på var att inte prata så mycket på lektionerna, det kanske inte blir det lättaste men jag ska försöka. Allt för MVG lixom (;
Min mattelärare gav mig också ett glädeskutt eftersom att jag hade fått MVG- på matteprovet, wihuu (; Inte lika bra som vanligt men hon sa att jag var en av dom bästa i klassen och det blir man ju inte direkt ledsen över att höra :D

Nu till efter skolan. Jag och Jojo skulle åka och köpa hårfärg till henne och sen åka hem till Milla och färga det. Gissa vem vi ser på busshållsplatsen? Jo, en snattare från ica som var där under våran prao. Han tittade skumt på oss och självklart stressar jag upp mig och tror att han ska göra nåt dumt. När vi kommer till centrum går han av och börjar gå mot tunnelbanan, han avviker ner mot tågen och vi kan andas ut. Sekunden senare går Jojo ut direkt på gatan och så kommer det en buss. Jag skrek på henne och som tur var reagerade hon hyffsat snabbt. Det hade kunnat gå riktigt illa faktiskt :( Efter en händelerik vistelse vid bussarna går vi bort mot centrum och handlar hårfärgen.

När vi var klara går eller snarare springer vi bort mot bussarna men vi hade redan missat den, bad luck xD Vi sätter oss och väntar på nästa buss som skulle gå om ungefär tio minuter. Vi sitter inne i vår egen värld och babblar men av nån anledning lyfter vi upp huvudena. Vi kollar på varandra och Jojo ba "det är han", vi får typ panik och sitter meganära varandra ända tills bussen kommer. Han stirrar skitkonstigt på oss hela tiden men så fort bussen kommer går han på, dessvärre gör vi samma sak. På bussen sitter vi och spekulerar om vad han kommer göra. Jag va typ livrädd men när vi går av bussen följer han inte med. PHEEW! så typiskt mig att jaga upp mig så mycket !!! xD maha. Jojos hår blev megatoppen föressten.

Ska iväg på dans nu men vi hörs senare gott folk, J <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0