volleyboll? xD

det här fredagen har varit riktigt rolig! Jag menar verkligen riktigt rolig! Jag kan ju väldigt kort sammanfatta dagen så tar jag det roliga lite senare (; mentorstid, engelska, bild, lunch, so, no. Väldigt kort vart det men nu till det grymt roliga. Det började redan på maten när sofie fick nåt fnatt och började bli jätteflummig när hon fick för sig att anita trodde hon va en volleyboll. Fråga mig inte hur hon tänkte men bara så att alla vet så är hon bloondie irl xD Hon skrattade så att tårarna sprutade och flummandet höll i sig men på non var det ändå roligast. Alla hade gått hem men jag och sofie satt kvar och kokade äpplen, medans jag rörde om i smeten från äpplena utforskade sofie no-salen, gissa vad hon hittar...? En heel låda med kapplastavar, både jag och hon hoppade högt av glädje. Vi byggde slott, domino och "kasta stav i hink". Detta roade vi oss med en hel timme efter att skolan slutat. Kan man ha roligare eller? Jag vet att det iofs låter väldigt tråkigt när man berättar det så här men att va där var rena drömmen. Tack för en helkul eftermiddag älskling! HAHA

Ikväll är det match så den här eftermiddagen/kvällen ägnar jag åt peppning/taggning inför den (;
SE YOU GUYS LATER, KISSES J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0