Sent, jag vet !

asså fredagen var ju bara fööör rolig ! xD jag var med amanda och monika och kvällen började med en hemlig sak som jag inte riktigt får berätta för en viss
person xD man kan ju kalla det hemligstämplad information och endast ett fåtal människor vet hemligheten (; 
kvällen fortsatte när vi satte oss på tåget till märsta, fråga mig inte varför vi skulle dit men vi mötte upp dom vi skulle träffa på tåget och det vart galet stelt. Jag har ALDRIG i hela mitt liv träffat drygare människor, asså det var sjuukt! Jag, Amanda och Monika började spekulera om massa saker som vi trodde om dom. Exempelvis att dom var knarkare och att dom skulle döda oss och sånt skit .. Det var nämligen många saker som pekade på att vi hade helrätt! Kvällen fortsatte och det slutade med att vi åkte hem efter att ha träffat nån robin som var amandas kompis (: vägen hem blev lång och väldigtväldigtväldigt flummig!! HAHA! Vi hade snöbollskrig som slutade med att jag skrapade upp hela handen och höll på att förblöda, vi träffade roliga människor på bussen och sist men inte minst skrattretande...jag fastnade med tungan i en lyxstolpe, haha, go jossan!

Det blev ett sent inlägg men ändå en bra sammanfattning av en galen kväll! :D J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0