uppdatering av onsdag/torsdag (:

nu har jag inte bloggat på snart två dagar, anledning: jag har haft fullt upp, höhö! det kunde ni kanske lista ut iofs men helt allvarligt så har jag inte haft någon tid alls för datorn vilket på ett sätt känns skönt. Man slipper ju bli klassad som datanörd och liknande iaf vilket är positivt xD det känns hur som helst skönt att mitt behov av datorn minskar dag för dag :D

att bloggen inte har uppdaterats gör egentligen inte så mkt för det har inte hänt nåt speciellt. Eller laget var i eriksdalshallen och kollade på Hammarby-Ystad igår, resultatet blev 33-20 till hammarby tror jag ;) det var iaf ruuligt att få komma iväg med laget och göra något utan handbollskläder på oss ;) toppen!. Resten av dagarna har rullat på som vanligt och jag har spenderat extra mkt tid med Milla och Jojo vilket har varit helmys!!

Morgondagen spenderar jag med mandut och jag övernattar där för att på lättaste sätt kunna ta mig till matchen på lördag, det var länge sen vi gjorde någonting sånt så det ska därför bli megagosigt ;)

vi får se om jag har tillgång till internet imorrn, annars får ni ha det så bra så länge så hörs vi på lördag (; tjing j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0