today it's sunday

haha som ni ser är jag grymt sämst på rubriker, menmen xD.
Idag har det varit en total slappdag. Jag har gjort typ absolut ingenting. Kom i säng vid kanske fem igår och vaknade, eller blev väckt av min minsta syssling vid elva. Gjorde egentligen inte så mycket eftersom att det var skönt att få vakna till lite innan frukosten stod på bordet (; när klockan närmade sig ett ungefär satte sig familjen rydstedt i bilen  för hemfärd och jag placerade mig i sängen och satte på en film, MYS! Höll mig coolt nog vaken hela första filmen men under andra filmen blev ögonlocken på tok för tunga och jag sussade sött efter redan tio minuter,  HAHA! 

Har nyss ätit middag nu och ska kämpa mig igenom matteläxan och plugga lite på spanskaglosorna. Blir jag klar med allt idag kommer jag att vara ledig från plugg hela veckan. helnajs!

Vi hörs lite senare, SMACK J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0