sov gott

time for some sleep. Klockan har redan hunnit bli halvtolv och jag sover inte än, höhö ovanligt, noot ! Anledningen är faktiskt att jag fastnade i en av dom bästa böckerna jag nånsin läst. Det var boken "Gömda" av Liza Marklund som vi skulle läsa på svenskan. Jag tror att jag läste konstant minst 4-5 timmar i sträck. Hann läsa klart boken vilket var bra eftersom att jag därför slipper läsa någon mer gång i veckan. Menmen, boken rekommenderar jag starkt, den är nästan ett måste att läsa!! Den handlar om Maria Eriksson som blir misshandlad, vådtagen och förföljd av sin exsambo, hon flyr från honom och hittar tillslut en annan man. Dom lever dock inte tryggt en enda sekund, tillslut blir trakasserierna så grova att dom tvingas fly från sverige. Nog pratat om boken, kan ju istället meddela att so-provet faktiskt gick toppen, eller det kändes så iaf. Vi får se vad betyget blir men jag hoppas åtminstonde på ett vg.

Nu är det dags för mig att krypa i säng och sova, börjar åtta imorrn så måste iaf samla på mig lite kraft ;) ciao J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0