snöoväder och en nästan sjuk jossan

oh no, jag tror att jag håller på att bli sjuk. Inte bra, speciellt inte med tanke på att vi spelar sista matchen på en månad i helgen. Är extra taggad på att ge järnet på den och jag vill verkligen spela. Det kan jag dessvärre inte göra om jag blir sjuk och får ont i halsen med mera. Detta innebär att det den här veckan blir mycket sömn för min del. Det gör iofs kanske inte så mycket eftersom att det alltid är skönt att sova ;) Ska hoppa i säng redan nu så att jag klarar att komma iväg till skolan imorrn, det är ett måste eftersom att det är matteprov och förberedelse inför spanskan. Har iofs hört av pappa att det ska blåsa upp till en "nästanorkan" imorrn. Kanske detta hindrar mig från att komma iväg, eller? Nä, ska inte tänka så. Allt funkar bara man ger sig fan på att man ska klara det ;) trots mina "fina" vinterskor så ska jag banne mig lyckas ta mig hela vägen, så det så ;)

pussen och godnatt på er gott folk ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0