slut på det roliga, nu börjar allvaret igen..

shit va lovet har gått snabbt. Jag vet iofs vad det beror på, det beror på att jag har varit med dom som betyder allra mest men jag har även lärt känna nya människor. Vill iaf tacka alla som har gjort höstlovet 08 oförglömligt, ta åt er om ni känner er träffade. Jag vet att ni vet vilka ni är (;

Har dessvärre inte hunnit med alla måsten som jag så noggrant hade planerat att hinna med under lovet. Istället få jag ta itu med det i veckan istället och gör därför en planering redan nu som jag måste tvinga mig själv att hålla (;

Måndag: Direkt när jag kommer hem börjar jag med filmanalysen. Håller på med den cirka två-tre timmar och äter därefter. Träning vid åtta.

Tisdag: Direkt efter tandläkaren kommer jag hem och gör matteläxan, om jag hinner ska jag även renskriva engelskatexten från "Of mice and men". Läggdags tidigt (;

Onsdag: Eventuell fortsättning på matteläxan om jag inte hinner klart på tisdagen, handboll vid kvart över sex-nio. Hoppar i säng tidigt även nu.¨

Torsdag: Inga läxmåsten förutom engelskatexten om det inte redan är klar (; Dans vid kvart i sju-kvart i åtta.

Fredag: Absolut chill efter skolan fram till kvart över sju ungefär när det är samling i simhallen för vidarefärd mot huddinge där vi spelar match.

Lördag, Söndag: Ännu oplanerade, skönt det. Kan ev. ha match med 93:orna på lördagen men det kollar jag upp under veckan (;

Nu har jag iaf koll på vad som ska göras i skolan och jag har återfått kontrollen över läxorna, härligt (;
Hörs kanske lite senare men nu ska jag kolla på film, puss på er J






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0