skola tumöörrow

blev yttligare en dag hemma och det har varit riktigt seegt! mår som tur är faktiskt lite bättre idag och har fått i mig lite pannkakor, första måltiden på ett och ett halvt dygn, jag känner mig stolt, höhö ! xD dagens planer blir väl att ligga i sängen och att eventuellt få lite so gjord. Har ju en uppsats som ska in nån vecka före jul. Satsar på högt betyg så det gäller att börja i tid.
Imorrn blir det skola för mig och det gör mig glad, har ju saknat alla trots att det bara var fyra dagar sen vi sågs xD man fäster sig tydligen vid klassen mer än jag trodde och tanken på att vi ska splittras snart gör mig INTE glad :(

time for some so ;) ha det bäst och håll er friska! pussen j    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0