råttor = bauer ?

nu har jag varit lite dålig med bloggen igen men har som vanligt haft mycket att göra. Menmen, gör en liten kort sammanfattning av dom här två dagarna utan blogg.
I torsdag var det ju bauer som gällde och för er som inte har läst det tidigare inlägget så är det ett gymnasium som jag var på öppet hus på. Mitt första intryck av skolan i allmänhet var inte speciellt bra men anledningen var att det sprang en stor fet råtta precis utanför, haha, det är dock inget som kommer påverka mitt val xD Fortsättningen och själva presentationen av skolan var toppen. Det verkade som en vettig skola och kommer defenitivt vara ett av dom gymnasiumen som jag söker till. Fick en helbra uppfattning av skolan och dom verkar ha bra undervisning, att man dessutom kan kombinera handbollen med det gymnasiet är ett stort +!
Senare på kvällen hände det väl inte så mycket, jag pluggade lite matte och kom i säng i tid, härligt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0