öppet hus på john bauer

skoldagen var kort och gick snabbt vilket var härligt. Vi började åtta och slutade två + att det inte var speciellt ansträngande lektioner ;) det svåraste var att komma hem eftersom att några från min klass och några från andra klassen bombarderar med snöbollar så fort man satte foten utanför dörren. Efter många moment lyckades jag ändå ta mig till bussen, duktigt ;)

Nu hinner jag inte skriva så mycket mer för jag ska iväg till liljeholmen, John Bauer gymnasiet som jag är intresserad av har nämligen öppet hus där. Ska dit med mandut och millsen, blir säkert toppen. Jag hoppas att jag iaf får lite klarare syn på deras linjer, inriktningar med mera och att man får se lokalerna är ju toppen ;)

vi hörs senare
puss Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0