ms happyface!

jossan är megahappy! världens mest underbara                                                               
mamma kom nämligen nyss hem med en hel
kartong fylld med pepparkakor så nu sitter jag

och dricker mjölk och äter pepparkakor                                         .
Sitter även och lyssnar på julmusik så har värsta
lyckoruset i kroppen av att det snart är jul. Bara
tanken av att det är julafton snart makes me happy                                          
lixom. I samband med julen kommer ju även min 
födelsedag. Detta kallar jag lycka upphöjt i 1293853467
miljarder!
 

Mitt liv känns alltid perfekt och jag vet varför. det är pågrund av min omgivning, tack för att ni finns!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0