löööördag

gooodmorgon allihopa :) eller nästan iaf, vaknade för kanske en timme sen och har inte hunnit göra så mycket än. Kan ju istället ta och berätta lite om gårdagen. På träningen var jag typ två personer ifrån att vinna ett biokort laddat med 100 kr, HAHA. Det känns som att våran tränare typ är miljonär eller nåt xD han utlovar nämligen alltid massa priser och belöningar när vi gör massa saker. Sist till exempel så lovade han 50 kr till varje person om vi vann två matcher typ och nu biokortet. Antingen är han säker på att vi inte kommer vinna så att han vågar säga så eller så är han väldigt rik och generös, höhö. Ingenting man tackar nej till iaf (;

Senare mot kvällen hände det inget speciellt. Hade myskväll med mammsen och lil'sis. Vi satt typ och kollade på nån cowboyfilm där dom dödade varandra och jag och mamma satt och asgarvade åt varandra bara för att vi gjorde roliga miner när dom sköt, mohaha. Det vart iaf en mysig fredagskväll och jag är jättenöjd med den (:

Dagens planer är fortfarande inte fullt klara men någonting som redan är bestämt är att mamma och jag ska till stinsen och köpa present till mika. Efter det blir det väl plugg i guess och senare på kvällen ska jag ev träffa bästis :D Kommer nog bli en ruulig lördag iaf. Eller jag hoppas på det (;

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning men vi hörs senare snyggingar, P U S S  J U S S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0