löööördag

gårdagen började med att jag spelade två matcher i rotebrohallen. Första matchen var grymt tråkig, motståndarna hade endast 6 spelare varav en målvakt. Dom spelade därför bara med fem ute och var inte speciellt duktiga och eftersom att vi alltid anpassar oss efter motståndarna så blev vi också jättedåliga. Trots det så vann vi med 28-8 tror jag (;
Andra matchen var däremot galen! Vi mötte AIK som inte bara var lite duktiga, dom var även serieledare. Vi kämpade oss igenom matchen och dom betedde sig helt crazy på planen. Dom fick hyffsat många utvisningar och vi låg rätt så jämnt hela matchen igenom. Lyckligtvis så drog vi ifrån med ett eller två mål på slutet och klarade också av att vinna med ett mål. Vi vann alltså mot serieledarna, HEJA OSS, VI ÄR BÄST! :D

Efter matcherna var jag med amanda och camilla ett tag men kvällen avslutades hemma hos mig tsm med milla. Vi hade galet roligt, eller jag hade iaf det och vi njööt sjukt mkt av all snö och youtube-klipp,  höhö!
Ingenting slår våran soppåseåkning i en sandad backe mitt i natten, tack för en underbar kväll :D
 

puss J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0