kortis

idag har jag tyvärr inte hunnit med nån blogg. Det har nämnligen varit full rulle för mig ända sen kvart i sex i morse, kan låta jobbigt och ja...det var ganska jobbigt. Eller eftersom att jag "råkade" somna på svenskan/engelskan fick jag vila ut mig lite och sen flöt resten av dagen på bra (; Var med älsklingsanna efter skolan idag men innan vi gick hem till henne skulle vi först gå hem till mig och hämta träningskläderna. Det gick ju inte riktigt som förväntat. Duktig som jag är glömmer jag självklart nycklarna uppe på en fönsterkarm i skolan och vi tar cyklarna tillbaka till skolan för att hämta dom. När vi väl kommer dit och jag drar i handtaget är det låst, sekunden senare ser vi en städare som går förbi och vi bankar som galningar för att han ska höra. Tillslut fångar vi hans uppmärksamhet och han öppnar dörren. Pheew!

Träningen gick faktiskt toppen idag och den innehölll enormt mycket styrka och fys!!! Över 200 armhävningar, nån som håller med om att det kanske var liiiite överdrivet? xD Menmen, återhämtade mig med hjälp av en ceasarsallad på donken, mumma (;

Blev en kort sammanfattning av dagen men hinner inte mer nu. Hade planerat att somna framför en bra film så det lär nog bli så. Ni får ha det bäst så hörs vi imorrn. Natti natti J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0