klant! xD

haha Monika var ju inte speciellt skillad idag på träningen, HAHA! Hon skulle skjuta mot mål och jag står i försvar och ska täcka. Tror ni inte att hon skjuter mig rakt i huvudet då, av alla ställen prickar hon just i mitt huvud. Skrattade sjukt mkt eftersom att hon alltid lyckas klanta sig, fick lite ont i huvudet och lite sitter kvar fortfarande, menmen, det var väldigt underhållande iaf. Speciellt för Amanda som sa att hon skulle reta mig resten av livet, haha fett synd xD. För övrigt så gick träningen bra och alla var helt okej koncentrerade, toppen, vi gör framsteg, wiie :D

Den här veckan ska jag spela vädigt många matcher föressten, med alla tre lagen. Det kommer säkert bli toppenkul, speciellt om det blir vinst i varje. Det passar faktiskt utmärkt att det är så mycket matcher just den här veckan eftersom att jag typ inte har några läxor, prov eller inlämningar. Najsnajs (;
om nån bor i närheten och får för sig att kolla så spelar jag dom här dagarna:
Onsdag: Match med juniorerna mot Kungsängen 18:05 i sollentuna simhall (A-hallen).
Söndag: Match med 93orna mot Skå i nån hall nära dom, kan säga vart senare.
Söndag: Match med 92orna direkt efter 93orna mot samma lag och i samma hall.

Ska göra mig iordning för natten nu och sen funderar jag faktiskt på att gå och lägga mig i tid för en gångs skull. Klockan är ju bara halvtolv och Jossan slår världsrekord i tidig natting, heja! Stämpeln som datanörd kanske håller på att blekna och en ny, pigg jossan enters the floor. HÄRLIGT J!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0