gymnasiemässan

gymnasium efter gymnasium kombinerat med en jävla massa folk. Ja det fanns väldigt mycket att titta på och jag hann inte ens med hälften. Jag tror dock att jag  lyckades få brochyrer till dom mest intressantaste objekten men har även fått upp ögonen för andra skolor som jag inte ens visste fanns innan, det känns som att det har varit en väldigt givande dag men nu finns det väldigt mycket som behövs kollas upp till exempel vilka skolor jag ska söka till, öppet hus på olika skolor, intagningspoäng, inriktningar och så vidare. Någonting jag är nästan fast besluten vid iaf är att jag vill gå sam men sen vet jag inte så mkt mer, höhö xD

Ska på träning ikväll så hörs säkert efter det men nu ska jag fortsätta läsa alla miljontals kataloger ( ; tjing J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0