godnatt kära läsare

fuck, skrev nyss ett inlägg som inte gick att publicera. Detta blir därför lite kortare men det får räcka (;

Har precis läst halva boken från svenskan och nu återstår bara ett fåtal spanskaglosor sen blir det natti natti för mig. Imorrn är det måndag, ny dag, nya möjligheter och till den behöver jag nya krafter som jag samlar på mig genom sömn. Till min förvåning är klockan inte så mycket än så det känns skönt, riktigt skönt! ska ta vara på dom extra timmarnas sömn som jag äntligen har fått och för att kunna göra det så måste jag stänga av datorn vilket är precis det jag hade tänkt att göra om några minuter. Förhoppningsvis är jag glad, utvilad och väl förberedd inför spanskaprovet imorrn. Det är iaf min förhoppning.

Men ska kila nu, alla får ha det så bra så ses vi nästa vecka, med andra ord imorgon, höhö xD

den här låten knarkade jag och bääästuws i lördags, i löööve it. ENJOY! http://www.youtube.com/watch?v=1z5Y1tz-UyE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0