galet tråk!

gaaash va tråkigt jag har. Asså så här tråkig har inte en lördagskäll varit på länge. Bästavän åkte hem för en stund sen och sen dess har jag gjort absolut ingenting eller jo föressten, jag har ätit två lussebullar, heja! (; kvällens fortsättning ser jag inte heller speciellt mkt fram emot. Kanske ska möblera om i rummet och att plugga är nästan ett måste, haha det här är ju tragiskt xD
Om nån känner att den har lika tråkigt som jag så kan ni ju skicka iväg ett sms eller två till lilla mig. En promenad skulle inte heller sitta fel, men kom ihåg. Bara om ni vill, jag lovar att ni i såna fall skulle bli kvällens hjälte, höhö!

tusen pussar / jossan (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0