förlåt för igår!

haha, förlåt för mitt typ psyksika nervsammanbrott igår men kände mig så himla besviken när jag insåg vad jag hade missat.
Men istället för att deppa ihop totalt så tog jag faktiskt tag i problemet. Jag gick nämligen till min syo imorse och frågade om hon trodde det var försent att anmäla sig. Hon trodde inte att det skulle vara några problem med tanke på att det trots allt ändå bara gått tre dagar. Så när jag kom hem satte jag mig vid datan och skickade in min ansökan. Det känns riktigt bra nu faktiskt. Jag bad om ursäkt för att jag skickade in så sent och om dom skulle säga att det inte gick att efteranmäla sig så kommer jag ändå känna mig glad för nu har jag iaf försökt och det är huvudsaken, right?

pussen från en glad jussen, tihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0