älska dassboken !

första skoldagen var grymt skön, behövdes verkligen eftersom att jag kom i säng en aning försent igår xD vi var iaf på nån utställning som hette "Spela roll" och fick lyssna på en från malmö som pratade, haha det va ju inte lite roligt med hennes uttal på vissa ord. Speciellt ord som typ steeå (stå). HAHA, älskar dialekter + att den här tjejen hade välidgt klockrena kommentarer xD typ "Asså bli inte rädda om jag andas för mycket, det beror på att jag har en lite för stor mage, jag kommer inte att dö". maha.

Sen vart det iaf lunch på centralstation eller vad den heter, fick värsta flashbacksen från när vi åkte till göteborg med gamla klassen, saknar grovt! Menmen jag, Jojo och Anna satte oss iaf på en av bänkarna där och Sofie och Camilla på donken, när dom hade ätit klart joinade dom oss och Anna gick iväg med andra Anna, då började flummet! Haha, jag plockade fram dassboken från väskan och där satt vi och läste skämt så att tårarna nästan sprutade xD så himla kul, sen typ attackerade en fågel och vi blev jätterädda, fy för fåglar xD
Vid ungefär tolv vart det färd mot skolan för gympa och sen slutade vi. Superchill dag and i love it!

Men nu ska Jossan va duktig och plugga svenska precis som hon har skrivit upp i sin planering, sen blir det träning, puss på er alla J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0