my day, my saturday.

plugg plugg plugg och ännu mera plugg. Det är nu man inser att man borde ha ägnat lite tid varje dag åt alla inlämningar och sånt som ska va inne nästa vecka. Men sånt förstår jag inte förrän det är försent och det straffar sig. Nu sitter jag nämnligen med två hyffsat stora inlämningar och en matteläxa. Detta innebär att både måndag och tisdagstimmarna efter skolan kommer gå åt till att plugga, inga kompisar alltså, menmen that's life. Det är bara att kämpa på för snart är det ju lov igen, det efterlängtade jullovet, wihuuu. Ännu en sak att se fram emot är min födelsedag, femton den femtonde (december) vilket innebär byxmyndighet, moppe + körkort , straffmyndig och att en hel dag är bara min, kan det bli bättre ? längtar enormt!

Nu till gårdagen. Ja, vi åkte ju in till stan och var framme ungefär vid tolv. Därefter utfördes shopping men tyvärr hittade jag ingenting som som jag ville ha och alla skor jag prövade var alldeles för stora, not good. Om snön kommer lär jag ju få frysa om fötterna eftersom att jag endast har två par "vinterskor". Problemet är att dom ena läcker in och dom andra är tyggympaskor, HAHA! Menmen, vi åt en snabb lunch på mc donalds och därefter vart det bio (rallybrudar, rekomenderar verkligen) med massa popcorn, yummie.

Direkt efter bion ringde mika (mammas pojkväns dotter, lika gammal som jag) och frågade om vi ville sova hos dom. Jag sträckte över telefonen till mamma så hon fick prata med tobbe (mammas pojkvän). Dom fortsatta planerna blev då övernattning hos familjen holm. Vad som hände där är hemligstämplad information....mohahah (jag och mika är dom enda som vet). Natten slutade ungefär kring kvart i fem och detta bidrog till en låååång sovmorgon, man måste ju njuta av sista sovmorgonen på lovet för imorrn blir det tidig uppstigning igen, bläääh! xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0