livet blir vad du gör det till, jag har gjort mitt underbart!

jag har insett en sak, jag älskar verkligen mitt liv! eller rättare sagt att leva!
allting är toppen, jag mår bäst, mina kompisar är dom bästa, skolan går bäst just nu, min familj är bäst, jaa allting är helt enkelt bäst! kanske är det för att jag alltid ser livet ur den positiva synvinkeln och alltid förvandlar allt negativt till positivt. visst kan det låta patetiskt att jag sitter här och berättar hur bra mitt liv är medans någon annan kanske hoppar från en bro, ett tåg eller gör något annat galet självmordsförsök. anledningen till att jag gör det är för att bevisa för mig själv att jag faktiskt är väldigt bra och det här är ju trots allt min egen blogg och jag skriver vad jag vill. jag gör det för att bygga upp självförtroendet som jag vet finns där inne någonstans. kanske är det fel att yttra sig här på bloggen men whatever, det här är ju som en "öppen dagbok" där vem som helst får läsa och tycka. mina tankar kommer fortfarande vara dom samma, no matter what! vill att alla ska få må så här bra och egentligen tror jag att alla skulle kunna må bra, eller iaf bättre, om man struntade i att tänka negativt hela tiden, det är som jag kom på under en musiklektion en gång i tiden..

"gör någonting positivt av det negativa för då kommer det negativa bli positivt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0