tre minuter kvar, OMG!

ooh no! nu är det bara några minuter kvar tills den fjortonåriga Josephine blir femton ! usch, jag hatar det där med att bli ett år äldre, eller det är roligt när man väl fyller år men kvällen innan är inte rolig ! haha, jag är säkert lite cp men jag tycker att det är jättehemskt att veta att man aldrig mer kommer att vara just den åldern, i det här fallet fjorton. men whatever, alla måste fylla år och det är som sagt roligt sen ;)
det här blir nog det sista jag skriver som fjorton men imorgon anländer en modell äldre Josephine med nya fräscha bloggideer ;) då kan jag även avslöja vad jag har fått i present ;)

pussen på er allihopa
från en fortfarande fjortonårig
Josephine !

Kommentarer
Postat av: Hubbe

GRATTIS!... igen :P <3

2008-12-15 @ 17:38:03
URL: http://lala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0