inlägg av louise

nu e det så att jossankossan (även kallad bästis) kommer vara med mig heeela dan..kvällen...natten (; så ni som vill få tag på henne så säger jag bara en sak! HA-HA ni kan ju drömma vidare. hon är min så ni får vänta, mohahahaaa (6) aja iaf, vi ska käka middag först hos mig och sen kommer molander och sen ska vi nog dra till hannybaannny och ha lite ruuuligt ;)  vi kommer alltså inviga 2009 med skraaaaatttt :D hahahahhahhahaha. vet inte riktigt vilka som kommer men dom som kommer, dom kommer att få extremt kul eftersom jaaaag är där, hahah nä driver men det kommer iaf bli kul.

men nu måste jag dra eftersom jossan har gjort nudlar som jag ska äääta nu, tihihh :) undra om dom e gooda (?) vi får väl se, hon brukar misslyckas ibland med mat..hehe :P skojjjaar bara, hon e gryyyym på laga mat så hennes pojkvän kommer älska hennes maaat! hihi tjingeeeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0