i like to shoppa shoppa!

shop until you drop var det som gällde idag och ja, det var väl ungefär så det blev. eller inte riktigt kanske men efter fyra-fem timmars shopping i täby och en två timmars lång träning med mycket fys så är kroppen rätt så slutpumpad.
men whatever, dagen har varit riktigt givande, jag har nämligen fyndat galet mycket på rean, bilder kommer säkert senare ;)
fick föressten veta att vi skulle ha värsta jobbiga konditionstestet på fredag, jag kan säga att det inte var många som jublade för det men det är väl bara att bita ihop antar jag. vill man bli bättre krävs ansträngning, så det så ;)

måste bara inflika en kort sak innan jag gosar ner mig under täcket och det är att lilla älsklingsjulia trillade ner ifrån sängen i förrigår, ojojoj vad vi skrattade, HAHAH! så kan det gå om man drömmer läskigt, eller var det kanske inte nån läskig dröm ??????? taha

puuuss

Kommentarer
Postat av: Anna

har vi träning på fredag ? :O

2008-12-31 @ 11:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0