hemlis

idag har varit en fartfylld dag och kvällen har knappt ens börjat ;) vad jag har gjort får förbli en hemlighet tills på måndag. det ni kan få veta är iaf att jag har haft lite tårta och sånt för släkt och vänner, eller släkt kan man kanske inte kalla det eftersom att jag typ inte har några släktingar kvar och farmor kommer imorrn men whatever xD just nu sitter jag och mika och funderar på om vi ska ge oss ut på äventyr...det lär bli så och därför måste jag lämna kära datorn här, höhöh !

puuuuuss
Joooooss

Kommentarer
Postat av: Sus

Jaha tack ska du ha, vadå inga släktingar kvar, du har väl massor, eller menade du i Stockholm..?

2008-12-14 @ 14:48:08
Postat av: Jossan

i stockholm såklart ;) skulle vara toppen om du flyttade ner igen ;)

2008-12-15 @ 16:29:27
URL: http://brottmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0