allt i ett ;)

när jag kan vill inte bloggen typiskt, menmen har äntligen, efter typ fyra dagar kommit in på bloggen igen och jag tänkte sammanfatta allt som jag har haft för mig under dom här dagarna.

jag har faktiskt hunnit med väldigt mycket trots att det faktiskt inte har passerat så jäättemånga dagar av lovet än vilket känns skönt. jag har iaf fikat med bästavän, haft myskväll med julia, tittat på film med jenny, niki och louisegris, höhö xD tränat massor !, smällt i mig mängder med julmat, kollat ännu mera på film, fått julklappar på julafton, umgåtts med släkten, haft kalkonmiddag med pappas kusiner och chrille, varit med mikaloonie. ehm, det är iaf en hyffsad sammanfattning, jag lovar att jag har glömt massa eftersom att mitt minne liknar en guldfisks men whatever. om nån känner att jag har missat nåt så kan ni ju slänga in en kommentar eller nåt så kan jag lägga upp det här såna fall ;) 

men nu ska jag inte sitta här längre, tänkte krypa ner i sängen och låta min huvudvärk gå över med lite sömn, hoppas det är bättre tills imorrn (idag beroende på hur petig man är, haha)

puss på er allihopa, hoppas ni har haft en toppenjul!
jossan

Kommentarer
Postat av: Julia

Joooo... de var ju de att jag har faktist trillat ur sängen :S ;D

2008-12-30 @ 15:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0